موضوع : مظلوم تر از همه

فرهنگی اجتماعی

موضوع : مظلوم تر از همه

 

موضوع : مظلوم تر از همه
با مرور به تاریخ وحکومتهای گذ شته آن چیزی که نتیجه گیری می شود غالبا استبداد وزورگویی وخوش گذرانی حاکم وتبعیت محض وخشک وبدون چون وچرای زیر مجموعه ومدیران میانی وپایین دست ازحاکم است حتی در دموکراسی ترین حکومتهای فعلی جهان بطور مثال لیبرال دموکراسی غرب که آوازه پر ادعای دموکراتیکی آنان گوش همه جهان را کر کرده وزیر سایه این شعارتمام جنایتها وستمهارا به انجام میرسانند.ودست چودنی آنها در زیرمخمل خوش رنگ وزیبای حقوق بشر ودموکراسی پیچیده می شود وچنگ خون ریز خود را با این عنوان به صورت مظلومین فرود می آورند .
در این کشورها نیز رئیس حکومت بعنوان رئیس جمهور دستورش وابلاغیاتش تا پائین ترین سطوح مدیریتی مطاع بوده ودر سلسله مراتب طولی کسی جرئت نمی کند برخلاف ابلاغ رئیس جمهورکاری انجام دهد یا مسیر را خود سرانه انتخاب نماید.
این در حالیست که رئیس جمهور یک شخصیت اعتباری وحقوقی برای مدت زمان معلوم بوده وبه هیچ وجه قابل مقایسه با یک رهبر دینی وولی فقیه که در سلسله مراتب حاکمیتی به امام زمان {عج} وائمه اطهار(ع) وبه خداوند میرسد نیست.
در کشور ما با لطف خداوند نعمت بزرگی شامل مردم مسلمان شده وفردی عالم ومجاهد وشخصیت بی نظیر ومعجزه تاریخ بعداز امام خمینی(ره) حضرت آیت الله خامنه ای بعنوان رهبر و ولی فقیه در راس حاکمیت قرار گرفت.درباره شخصیت ایشان باید کتابها نوشت.شاید در آینده بنده توفیق پیدا کنم وبشتر در این باره تحقیق وتالیف داشته باشم .اما وظیفه فعلی ما شکر خداست  به دلیل این نعمت وصف نا پذیرش است.وبهترین شکر اطاعت واجرای دستورات ومنویات واشارات ایشان میباشد.در این باره هیچ زمان مردم حضرت آقارا تنها نگذاشتند وهمیشه گوش بفرمان ودر صحنه حاضرومطیع وتابع محض بودند وپیشرفت نظام وماندگاری آن  فقط وفقط مدیون رابطه مرید ومرادی مردم بارهبرشان بوده است وگر نه توطئه های دشمنان وحیله های روبهان مرموزو گرگان درنده که در اطراف کشورمان به مسافت هزاران کیلومتربه مختصات 360 درجه حلقه زده اند ودر مرزهای عراق وافغانستان وپاکستان وآذربایجان و...در کمین نشسته اند.تافرصتی بیابند وبغض متراکم به اندازه گذشته تاریخ خود را بر سر مردم ما خالی کنند.وامنیت مارا نیز مثل عراق وافغانستان وسوریه ودیگر کشورها به هم بزنند تا الآن به هدف رسیده بودند.
متاسفانه هیچ یک از دولتهای ما در گذشته وحال این مسئله را درک نکردند .و همواره مقام معظم رهبری را تنها گذاشتند.ونسبت به نصایح ودستورات آقا گوششان سنگین وچشمشان تار بود.واو همیشه تنها ومظوم .آنه زمانی به سراغ آقا میرفتند و می روند که در چارچوب اختیارات خود دچار مشگل ومانع شده باشند .ودر مشگل خود ساخته فرو رفته باشند و در کلاف سر در گم خود گیج شده باشند.
البته بنده قصد ندارم به این مطلب رنگ لعاب سیاسی بدهم این چند سطر را به عنوان مقدمه بیان کردم زیرا توضیح بیشتر باعث خروج از موضوع می شود .ضمن اینکه بحث عمقی در این زمینه نیازمند تالیف کتابهای متعدد است .
اما هدف بنده در این نوشته بیان مطالب ناگفته در سطوح پائین است که با اسم ونام ولی فقیه نان میخورند وکار خود میکنند.نمک میخورند ونمکدان می شکنند .باشعار تبعیت از رهبری امتاز می گیرند ولی در عمل بر خلاف دستورات ومنویات ایشان طی مسیر می کنند.
من روی سخم خودیهاست .آنها که در تخیلات مریض خودشان مقام معظم رهبری را فقط متعلق به خود دانسته وخود را نماینده بلافصل ایشان قلمداد می کنند. آنها دیگران را نسبت آقا غریبه میدانند و خود را خیلی نزدیک حتی نزدیک تر از پسر خاله جلوه میدهند.من حرفم باکسانیستکه یک روز برای رضای خدا از ولی فقیه تبعیت نکردند .ولی همیشه دم از ولی فقیه میزنند.در سخنرانیها از آقا مایه می گذارند و حرفهای خود را به اوربط میدهند. اما خودشان فاصله های باور نکردنی با تفکرات ومطالبات مقام معظم رهبری دارند. اگر خودشان را به ظاهر مطیع و علاقه مند به رهبر جلوه میدهند نه اینکه علاقه ای واقعی داشته باشند.بلکه از این راه نان در می آورند.به قول معروف برای خودشان مغازه باز کردند.تا اینکه چند روزی شکم خود را پر وبه نوای برسند.نان نظام را می خورند وبه خود وخانواده خود خدمت می کنند مثلا خودشان را نماینده ولی فقیه در فلان سازمان در فلان شهرستان می دانند. در حالیکه دروغ میگویند مقام معظم رهبری یک نفر در آن سازمان نماینده دارد وآنهم در مرکزیت مستقر است .اینها از طرف آن نماینده بعنوان مسئول دفتردر سازمانهای استانی حضور دارند .متاسفاسفانه با سوء استفاده ااز همین عنوان غیرواقعی عده ای از اینها که ضعف اعتقادی دارند ودنیا طلب هستند فقط برای خود وخانواده خود تلاش میکنند.در سازمان اگر امتیازی در نظر گرفته شود اول ایشان باید منتفیع گردد.اگر وامی رابرای دردمندان تعریف کرده باشند آن وام باید ابتدا نصیب این آقا واطرافیلنش گردد.بعد اگر چیزی ماند به فرد نیاز مند هم داده شود.اگر یک نفر سهمیه حج تمتع به یک سازمام استانی که هزاران نفر کارکن ووابسته دارد داده شود این سهمیه بدون چون چرا متعلق به این آقاست چون بتنهای محق تر از هزاران نفر است .اگر یک فرصت استخدام پیش بیاید وهزاران نفر در اولویت ودر انتظار باشند وتمام شرایط هم داشته باشند .این یک فرصت  بدون قید وشرط متعلق به این فردیست که بدروغ خود را نماینده ولی فقیه میداند .چون از فرصتها قبلی استفاده نموده وتمام آقازاده هایش به لطف الهی استخدام شده اند با تصاحب این فرصت این دفعه دختر خانمشانرا را استخدام میکنند.ونا باورانه و در زیر نگاه هزاران نفر جوان جویای کارو منتظر فرصت شغلی واجد شرایط.دختر خانم این آقا استخدام وبکارگیری می شود.ودر این راستا خدا نکند یک مسئول باشهامتی پیدا شود ومن باب امر بمعروف تذکری بدهد که در این صورت از زندگی ساقطش کرده و خونش را حلال اعلام میکنند.
این در حالیست که فلسفه وجودی اینها در استانها برا ارتقای معنویت در بین کارکنان آن سازمان در استان میباشد.
نه تنها به این وظیفه مهم که یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است توجه نمیکنند بلکه بر خلاف این امر باعث دوری جوانان وکارمندان از معنویت می شوند.
آنها حقوق می گیرند که دین وآخرت دیگران را درست کنند اما با سوء استفاده از لباس و موقعیت وصرف پول واعتبار بیت المال دنیای خودشان را درست میکنند .دردناکتر از همه اینها این است که رئیس سازمان یا فرمانه استانی شهامت جلوگیری از این خیانت ومنفعت طلبی این آقارا ندارد چرا؟ علت آن را در نوشته های بعدی سعی میکنم تا جای که مقدور باشد تبیین نمایم.
سلسله مرا تب ایشان در مرکز چرا سکوت کرده ونظارت نمیکند وچشم به همه این جفا ها وخیانت بسته است .آنهم دلایل زیادی دارد که یکی از آنها ملاحظه هم لباس بودن واحترام شخص ومنزلت ....است یعنی با اینکه از برکت ولی فقیه مسئولیت گرفتند در صندلی مقام ومنصب نشستند ولی از آبروی ولی فقیه این رهبر عظیم الشان .هزینه میکنند تا از یک فرد مزدور منفعت طلب دفاع کرده باشند از نظر اینها شان آدم خلاف کار بالاتر از ولی فقیه است.
البته اگر عمری باشد در این رابطه علتهای دیگر را نیز خواهم نوشت.
حالا به نظر شما رهبر عزیزمان در کدامین بیشه زارها باید دنبال چاه مخروبه ای بگردد تا درد دل خودرا که حاکی ازجفای خودیهاست مطرح نماید.واینگونه داستانهای غم انگیز را با کدامین اهل دل بیان نماید .؟
اما نه امروزتاریخ سیاه تظلم به اهل بیت گذشته ایت و تکرار نخواهد شد. هنوز عمارها وابوذر ها ومالک اشترها هستند .ضمن اینکه مردم ایران عزیزمان عاشق فرزند زهرای اطهرند مثل شمع خواهند سوخت و مثل پروانه دور رهبرشان خواهند گشت وبرای این عمل جانهای خودشانرا بصورت رایگان و فی سبیل الله جهت فدا کردن به قربانگاه ابراهیمی آورده اندودر این رابطه هیچ چشم داشتی ندارند ونه حقوقی میخواهند نه استخدام دخترخانمشانرا میخواهند نه حج تمتع میخواهند و.....فقط آقاجان از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن.وما عهد می بندیم که اجازه نخواهیم داد که داستان غم انگیز کوفه بار دیگر تکرار شود.هر چند طله وزبیر برای منصب ودنیا طلبی در مقابلت.بایستند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مظلومیت رهبر, ولی فقیه , آیت الله خامنه ای معجزه قرن, خیانت, سوءاستفاده, دنیادوستی, امتیازطلبی, بی توجهی به تدبیر رهبر, مردم فدای رهبر, اهل کوفه, ,
نويسنده : علی